Kids in actie

De zusjes Jill en Ginger Smout hebben tijdens de jaarmarkt  2011 zelfgemaakte zeepkettingen verkocht en de opbrengst à € 65,00 aan Stichting Ankie gedoneerd.

In 2012 maakten zij gehaakte cupcakes, cactussen, paddestoelen, engelse drop, taarten, schudbollen en scoobidoo-pennen.

Jill & Ginger   Ginger   Jill & Ginger 2011

Opbrengst: € 100,00. Ze zijn het er mee eens…we schenken € 200,00 aan Stichting Doe Een Wens.

Dankjewel meiden!

Isa Hector, klasgenootje van Marijn gaat zich inzetten voor Stichting Ankie in haar eigen “winkeltje”.

We wensen haar veel suc6 met de verkoop!

Davey Krijnen heeft € 15,00 aan Stichting Ankie gedoneerd.

Hij verkocht zelfgemaakte kaarten en het geld wat hij daarmee verdiende in een spaarpotje bewaard.

Dankjewel kanjer!

Rens wilt graag een KiKa armbandje.
Hij belooft mij 1 euro terug te betalen als hij eerst 1 euro bij zijn moeder leent, dan geeft zijn moeder mij 1 euro als ik haar nog eens tegenkom en dan betaalt hij zijn moeder nog wel een keertje terug.
Vervolgens staat hij ’s avonds aan de deur met 15 euro.
Dankjewel Boefie!

Delancey de Koning  komt tijdens de Roparun 50 Doe Een Wens pennen brengen zodat ik ze kan verkopen voor 2 euro.
Zo lief…ik hoop dat jouw wensen ook uitkomen meiske!

Charlotte Hage & Gitte Krebbekx zingen om Stichting Ankie te promoten, vol trots lopen ze tijdens de doorkomst van de Roparunners met een Stichting-Ankie T-shirt.

“Gloebers” zo noemen de 3 vriendinnen zichzelf. Marijke, Lotte en Sophie maakten armbandjes, verkochten deze en ze schonken de opbrengst à € 303,41 aan Stichting Ankie. Ze laten hiermee zien dat het erg leuk is om vriendschappelijk iets voor het Goede Doel te betekenen. Deze kanjers zijn ook actief op de jaarmarkt en op de kerstmarkt. Jullie ouders mogen trots op jullie zijn, en ik natuurlijk ook.

100 Kinderen van basisschool De Nieuwe Veste hebben een Goededoelenhanger gemaakt voor moederdag. Het was een héle leuke ervaring. Marjan, Henny en Wilma hebben met veel geduld geholpen, dankjewel lieve meiden. Ook dank ik alle papa’s voor hun donatie, juf Hermien en haar collega’s, Patricia van Etten voor het idee.

Totaal heeft Stichting Ankie € 679,00 mogen ontvangen.

Kinderen van de BSO Pionier, Nieuwe Veste, Gummarus en sport BSO en vele andere kinderen uit Steenbergen hebben deelgenomen aan diverse activiteiten om geld in te zamelen voor KiKa en Stichting Ankie. Totaal ging er € 869,47 naar Stichting Ankie. Super!!! Iedereen hartstikke bedankt voor zijn/ haar inzet.

Cato heeft maar liefst € 40,00 opgehaald met de verkoop van haar gehaakte creaties. Zoals zij zelf wenst; alles mag naar KiKa. Dankjewel en heel erg leuk dat je speciaal uit Bergen op Zoom naar Steenbergen komt voor dit Goede Doel!

Dorith Bouman heeft voor Ankie op 05-02-2012 dit mooie schilderij gemaakt om te veilen, zodat de opbrengst naar Stichting Ankie gaat. Rosanne Sophie van Daal heeft daar maar liefst € 100,00 op geboden. Lieve meiden, hartstikke bedankt voor dit mooi gebaar!

En dit is het resultaat van Isa Hector.

Maar liefst € 160,50

Dankjewel lieverd!!!

155720_455259047883559_1082095837_n

Bryan is een vriendje van Marijn.
Hij gaf zijn zakgeld aan de mama van Marijn voor Stichting Ankie.
Wat een leuk en sociaal idee, dankjewel !!!

Jeugdleden van SCW, de voetbalvereniging waar Ankie jaren met plezier lid van was, hebben een heel mooi bedrag geschonken. Dankjewel voor jullie sportieve inzet, jongens, meisjes, trainers en bestuur.

Evie de Groen

Evie de Groen heeft met haar Communie aan de gasten een donatie gevraagd voor Stichting Ankie i.p.v. kadootjes of geld voor haar zelf. Zij kwam maar liefst 243,52 brengen zodat we samen kinderboeken kunnen kopen voor het Sophia Kinderziekenhuis. Heel erg lief, meid!